  • 1. Data: 2023-03-01 14:14:53
    Temat: Stopień społecznej szkodliwości czynu jest ŚREDNI
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ŁO MATKO.

    _MORDERCA_ SIADA ZA KIEROWNICĘ PO PIJAKU, potrąca motocyklistę i
    szkodliwość jest ŚREDNIA?

    Było do przewidzenia. KASTA trzyma się DOBRZE

  • 2. Data: 2023-03-01 14:52:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.03.2023 o 14:14, _Master_ pisze:
    > ŁO MATKO.
    >
    > _MORDERCA_ SIADA ZA KIEROWNICĘ PO PIJAKU, potrąca motocyklistę i
    > szkodliwość jest ŚREDNIA?
    >
    > Było do przewidzenia. KASTA trzyma się DOBRZE

    Ten?
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,28432222,radny-pis-po
    tracil-pijany-83-latke-ale-nie-zostal-ukarany.html

    "Zatem zdarzenie uznano za zwykłą kolizję drogową."

    "W wyniku powyższego orzeczenia radny PiS jest uznany za winnego, ale
    sąd nie wymierzył mu za to kary. W świetle prawa radny pozostanie osobą
    niekaraną."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2023-03-01 15:39:10
    Temat: Re: Stopień społecznej szkodliwości czynu jest ŚREDNI (radny PiS, 0.047%, potrącenie przechodnia na przejściu, poniżej 7 dni) [2022-05-09]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    >
    > "W wyniku powyższego orzeczenia radny PiS jest uznany za winnego, ale
    > sąd nie wymierzył mu za to kary. W świetle prawa radny pozostanie

    BTW Radny/Kierowca był nietrzeźwy według standardów polskich czyli
    skandynawskich (0.02%) . Według standardów _większości Europy_
    (0.05%) był "ledwo ledwo" trzeźwy. ["radny miał 0,47 promila we krwi,"]
    <ironia> Polska ma być europejska czy skandynawska? </ironia>

    A poważniej: IMHO wyrok może i powinien być niski ale że radny
    pozostanie *formalnie* niekarany poprzeć mi *bardzo trudno*.

    moto.pl powołuje się na to źródło:
    http://brd24.pl/spoleczenstwo/radny-pis-jechal-pijan
    y-potracil-83-latke-na-pasach-sad-go-nie-ukaral-szok
    ujace-orzeczenie/
    > Opublikowano 10 miesięcy temu 9 maja 2022
    Może dla zasady pedantycznie starajmy się unikać zabawy w medialny
    głuchy telefon "streszczeń, opisów i przepisywania nie zawsze dokładnie".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2023-03-01 15:56:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Mar 2023 14:14:53 +0100, _Master_ wrote:
    > ŁO MATKO.
    > _MORDERCA_ SIADA ZA KIEROWNICĘ PO PIJAKU, potrąca motocyklistę i
    > szkodliwość jest ŚREDNIA?
    >
    > Było do przewidzenia. KASTA trzyma się DOBRZE

    Zaraz - zabił, czy tylko lekko potrącił.

    Może naprawdę średnia ...

    J.

  • 5. Data: 2023-03-01 16:25:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-01-marca-2023 o 15:56, J.F pisze:
    > Może naprawdę średnia ...

    W mediach lewicowych krzyczą że morderca wiezie śmierć

    Dostosowuję się do narracji ;)

    To jak MORDERCĄ jest nasz to już śmierci nie wiezie?

    A gdyby taki Kowalski dostał wyrok to też taki delikatny?

  • 6. Data: 2023-03-01 16:34:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > szkodliwość jest ŚREDNIA?
    >
    > Było do przewidzenia. KASTA trzyma się DOBRZE

    Czy mógłbyś doprecyzować, o jakim wypadku piszesz? Początkowo myślałem,
    że o Stuhra Ci chodzi, bo dziś zaczął się proces, ale nagle tam jakiś
    radnych widzę w wątku.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-03-01 18:00:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2023 o 16:25, _Master_ pisze:

    > A gdyby taki Kowalski dostał wyrok to też taki delikatny?

    Wydaje mi się, że to dość standardowy wyrok.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-03-01 18:54:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-01-marca-2023 o 16:34, Robert Tomasik pisze:
    > bo dziś zaczął się proces, ale nagle tam jakiś
    > radnych widzę w wątku.

    Chcesz zobaczyć to widzisz ale już kto to napisał nie dekodujesz? )

  • 9. Data: 2023-03-01 21:57:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 01.03.2023 o 14:52, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > "W wyniku powyższego orzeczenia radny PiS jest uznany za winnego, ale
    > sąd nie wymierzył mu za to kary. W świetle prawa radny pozostanie osobą

    Raczej o Sztura mu chodziło. Wyrok już jest.

    --
    animka

  • 10. Data: 2023-03-02 11:20:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-01 o 18:00, Shrek pisze:

    > Wydaje mi się, że to dość standardowy wyrok.

    Ok zachowam sobie na przyszłość że to jest standard ;-)

    A nie razi Cię Średnia szkodliwość czynu?

    Co coś w deseń "trzeba mieć na uwadze dorobek artystyczny obwinionej"

    ;-)