  • 11. Data: 2023-03-02 15:33:25
    Temat: Re: Stopień społecznej szkodliwości czynu jest ŚREDNI
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Mar 2023 16:25:54 +0100, _Master_ wrote:

    > W mediach lewicowych krzyczą że morderca wiezie śmierć
    >
    > Dostosowuję się do narracji ;)
    >
    > To jak MORDERCĄ jest nasz to już śmierci nie wiezie?
    >
    > A gdyby taki Kowalski dostał wyrok to też taki delikatny?

    Jakbys tak moze jeszcze podal o jaką sprawe chodzi,
    jakie przestepstwo, jaki wyrok ..

    J.

  • 12. Data: 2023-03-02 19:43:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2023 o 11:20, _Master_ pisze:

    > Ok zachowam sobie na przyszłość że to jest standard ;-)

    Zachowaj - IMHO za pierwszym razem zawsze bez dodatkowych okoliczności
    idzie z niskiej półki.

    > A nie razi Cię Średnia szkodliwość czynu?

    Szczrze - to niespecjalnie. Skoro jakaś ma być wysoka, to ta musi być
    średnia. Zresztą co za różnica co sobie sąd powie - liczy się konkret
    czyli kara. Bardziej mniej razi, to że mój filmowy przyjaciel głupi
    przed szkodą i po szkodzie głupoty gada, jakby go coś kosztowało, żeby
    położyć uszy po sobie i już się na ten temat nie odzywać. No filmowy
    osioł po prostu - gada i przestać nie może...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-03-03 00:15:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > położyć uszy po sobie i już się na ten temat nie odzywać. No filmowy
    > osioł po prostu - gada i przestać nie może...

    A co on takiego wygaduje?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2023-03-03 06:24:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co on takiego wygaduje?

    Że w sumie to nic nie zrobił a afera się zrobiła...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-03-03 07:38:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Że w sumie to nic nie zrobił a afera się zrobiła...

    Faktycznie bez sensu. Jak jakis pisiowiec.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-03-04 09:19:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-03 o 06:24, Shrek pisze:
    > Że w sumie to nic nie zrobił a afera się zrobiła...

    Serio? To nawet Tusk potrafi się pokajać ;-)

  • 17. Data: 2023-03-04 09:21:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-02 o 15:33, J.F pisze:
    > jaki wyrok ..

    numer akt i link do dokumentacji?

    Serio? Pracownik sądu powinien być odrobinę bardziej rozgarnięty ;-)

  • 18. Data: 2023-03-04 10:21:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2023 o 09:19, _Master_ pisze:

    > Serio? To nawet Tusk potrafi się pokajać ;-)

    No głupia sprawa z tym szturem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!