  • Data: 2010-03-22 13:56:42
    Temat: Spadek
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc,

    Dowiedziałem się niedawno, że mój ojciec nie żyje od 1.5 roku.

    Podobno nie byłem uwzględniony w testamencie ( był tylko kolejny syn wraz z
    kolejną żoną). Wiem też, że prawdopodnobnie w tej sprawie toczyło lub toczy
    się postępowanie o którym sąd próbował mnie poinformować pod adresem pod
    którym nie mieszkam od lat. Było to jakieś pół roku temu.

    Chciałbym wystąpić o zachowek, ale nie bardzo wiem jak to zrobić. I gdzie?
    Nowa rodzina ojca skutecznie blokuje mi dostęp do jakichkolwiek informacji.

    Dziękuję z gory,

    W.