  • Data: 2010-03-22 17:41:18
    Temat: Re: Spadek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > Czy to znaczy, ze moze sie zdarzyc, ze dwa sady wydadza na wniosek 2
    > roznych osob 2 rozne postanowienia o nabyciu spadku?

    tak samo jak moze sie zdazyc, ze ktos w pozniejszym czasie znajdzie np.
    testament i sprawa odbywa sie jeszcze raz z nowym podzialem "łupów".
    I ktos kto np. miał chate 10 lat musi ja teraz oddac.

    Z tymi dwoma roznymi postanowieniami to juz trudniej, bo teoretycznie
    powinny sie odbyc w sadzie wg ostatniego miejsca zamieszkania, ale jesli
    ktos sie gdzies tam przeprowadzal albo sie nie meldowal, to raczej
    nietrudno o przekret.
    Drugie utrudnienie, to to, ze trzeba wskazac wszystkich spadkobiercow i
    teoretycznie wszyscy powinni sie stawic, wiec w teori wszyscy powinni
    wiedziec o sprawie wiec druga sprawa nie ma prawa sie odbyc.