  • Data: 2021-04-14 22:40:12
    Temat: SPIS
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ni diabła nie mozna wypełnić ankiety spisowej na srtonie gov.pl. Tam nie
    ma nawet na liście-po zapytaniu narodowości państwa Polska! Sama nie
    moge wpisać Polski.
    Nadźgane dużo wyrazów jeden na drugim i jakieś przyciski jeden na drugim
    z jakimiś niepolskimi wyrazami. Nie mogę przedstawić jakiejś strony z
    tym chłamem, bo musiałabym trochę swoich danych osobowych podać. Ze 2
    strony z wielkim trudem wypełniłam, ale jak na to dziagostwo patrzę, to
    usunęłam wszystko.
    Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i
    wydrukowania?

    --
    animka