  • 1. Data: 2021-04-14 22:40:12
    Temat: SPIS
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ni diabła nie mozna wypełnić ankiety spisowej na srtonie gov.pl. Tam nie
    ma nawet na liście-po zapytaniu narodowości państwa Polska! Sama nie
    moge wpisać Polski.
    Nadźgane dużo wyrazów jeden na drugim i jakieś przyciski jeden na drugim
    z jakimiś niepolskimi wyrazami. Nie mogę przedstawić jakiejś strony z
    tym chłamem, bo musiałabym trochę swoich danych osobowych podać. Ze 2
    strony z wielkim trudem wypełniłam, ale jak na to dziagostwo patrzę, to
    usunęłam wszystko.
    Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i
    wydrukowania?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-04-14 22:54:54
    Temat: Re: SPIS
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2021 o 22:40, Animka pisze:
> [...]
    > usunęłam wszystko.
    > Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i

    Spróbuj z innej przeglądarki, bowiem co prawda ten arkusz spisowy ne
    jest jakoś szczególnie mądrze przemyślany, to jednak nie rozsypuje się w
    sposób przez Ciebie opisany.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-04-15 07:41:44
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.04.14 o 22:40, Animka pisze:
> [...]
    > usunęłam wszystko.
    > Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i

    Do pewnego czasu miałam podobne problemy do Twoich na różnych innych
    stronach, gdzie się wypełnia formularze.
    Powiedzieli mi, żeby uniknąc takich problemów to od czasu do czasu
    trzeba usunąc pamięć przeglądarki, cookies, pliki tymczasowe i to pomaga.
    Używanie różnych przeglądarek też rozwiązuje podobne problemy.

  • 4. Data: 2021-04-15 12:00:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 22:40:12 +0200, Animka napisał(a):

    > Ni diabła nie mozna wypełnić ankiety spisowej na srtonie gov.pl. Tam nie
    > ma nawet na liście-po zapytaniu narodowości państwa Polska! Sama nie
    > moge wpisać Polski.

    Krzysztof Jackowski na pewno już miał wizję, jak rozwiązać te problemy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-04-15 13:25:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-15-kwietnia-2021 o 07:41, Monika Głowacka pisze:
    > żeby uniknąc takich problemów to od czasu do czasu trzeba usunąc pamięć
    > przeglądarki

    Standardowa wymówka partaczy...

  • 6. Data: 2021-04-16 12:33:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-15 o 07:41, Monika Głowacka pisze:

> [...]
    > trzeba usunąc pamięć przeglądarki, cookies, pliki tymczasowe i to pomaga.
    > Używanie różnych przeglądarek też rozwiązuje podobne problemy.

    Próbowałam, ale IE nie miałam zamiaru aktywować.
    Potem spisałam sie telefonicznie z miłą panią. Nawet szybko to poszło.
    Pytań było mniej niż na tym sknoconym formularzu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-04-16 12:36:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-15 o 12:00, Olin pisze:

    > Krzysztof Jackowski na pewno już miał wizję, jak rozwiązać te problemy.

    Nie nabijaj się :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-04-16 12:42:26
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Apr 2021 13:25:45 +0200
    doszła do mnie wiadomość <607822ba$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Standardowa wymówka partaczy...

    Bo nie "pamnięć podręczną przeglądarki"(cache) tylko ciasteczka i dane/ustawienia
    witryn(dla FF, w innych powinno być podobnie).

    Ale to raczej nie wina samej przeglądarki, tylko partaczy tworzących strony www.

  • 9. Data: 2021-04-16 22:06:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-16 o 12:42, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    >
    > Bo nie "pamnięć podręczną przeglądarki"(cache) tylko ciasteczka i dane/ustawienia
    > witryn(dla FF, w innych powinno być podobnie).

    Najwięksi partacze to dyrekcja tego GUS-u. Jak oni mogli dopuścić
    takiego knota do użytku publicznego. Wstydu nie mają.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-05-12 17:23:20
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):
> [...]
    > usunęłam wszystko.
    > Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i

    Do 3 minuty.
    https://youtu.be/NDithNwqu2g

    Podobno nie ma żadnych kar.