  • 11. Data: 2021-03-29 17:12:15
    Temat: Re: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Tu akurat z remontu nie było. Z kościoła, w którym powinno być najwyżej 70
    > osób, wyszło ~200.
    > Nawet nie pytam, czemu nikt ich nie legitymował.

    Bo wcześniej jak "ż" przyjechali na jakie uroczystości do PL, też się
    ocierali o siebie i też nikt ich nie legitymował.

    Odpowiednią wklejkę już zapodał user "t-1".

  • 12. Data: 2021-03-29 17:58:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Tu akurat z remontu nie było. Z kościoła, w którym powinno być
    >najwyżej 70
    >osób, wyszło ~200.

    Ja tam naliczylem 62 osoby na filmie.

    >Nawet nie pytam, czemu nikt ich nie legitymował.
    >https://twitter.com/FalejMonika/status/137614804327
    6423169

    A ktos powiadomil, ze za duzo osob ?
    Czy domagasz sie policjanta w kazdym kosciele ? :-)

    Poza tym w warminsko-mazurskim juz po epidemii.
    Oni lockdown mieli od miesiaca i sluszna linia naszego rzadu
    przyniosla skutek.
    Tylko rzad zapomnial oficjalnie zniesc ograniczenia :-)

    J.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-03-29 18:27:43
    Od: Kviat

    W dniu 29.03.2021 o 17:58, J.F. pisze:

    > A ktos powiadomil, ze za duzo osob ?

    Pewnie ksiądz powiadomił.
    Przecież uczciwe osoby nie mogą zataić łamania prawa, a ich wiara
    nakazuje im być uczciwymi. Tak... to na pewno ksiądz, nie da się znaleźć
    nikogo bardziej uczciwego.

    > Czy domagasz sie policjanta w kazdym kosciele ? :-)

    Można oddelegować tych, którzy pilnują pomników.
    I o połowę zmniejszyć obstawę prezesa. Wtedy na pewno wystarczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2021-03-29 19:26:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Przecież uczciwe osoby nie mogą zataić łamania prawa, a ich wiara
    >nakazuje im być uczciwymi. Tak... to na pewno ksiądz, nie da się

    Pewnie uwaza, ze zadnym rozporzadzeniem nie mozna naruszac konkordatu
    i konstytucji.

    A najlpiej przed wirusem chroni wiara, modlitwa, spowiedz i komunia
    :-)

    >Można oddelegować tych, którzy pilnują pomników.
    >I o połowę zmniejszyć obstawę prezesa. Wtedy na pewno wystarczy.

    Biorac pod uwage, ze rozne takie atakuja koscioly, to bedzie to
    zasadne.
    Ale ... Parafii jest w Polsce 10 tys, to policjantow nie starczy :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-03-29 19:46:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kviat napisał(a) :

    > Można oddelegować tych, którzy pilnują pomników.

    Szczególnie TEGO. To nie jest żaden byle pomnik, tylko obiekt
    wojskowy. Jako wojskowy, ma znaczenie strategiczne dla
    bezpieczeństwa państwa. Więc trzeba go pilnować.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 16. Data: 2021-03-29 19:50:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
> [...]
    51974?s=19

    > https://www.facebook.com/PortalRebel24/videos/vb.116
    154620245699/441520453623309/?type=3&theater

    > Tak policja łamie wszelkie procedury.
    >
    > 1) nie przedstawia się,
    > 2) nie podał powodu legitymowania
    > 3) kradnie dowód
    >
    > Policjanci nie potrafią wykonać prawidłowo najprostszych rzeczy.

    Potrafią, potrafią. Są w tym temacie szkoleni. Są szkoleni, że jak
    klient ma wątpliwości co do legalności podjętego wobec niego
    działania, to należy użyć gazu, pały i kajdanek. No i kto będzie
    górą? Nie jakiś krzykacz, tylko "wadza ludowa". Nie będzie jakiś
    nieuzbrojony kmiotek podważał autorytetu nieomylnej władzy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 17. Data: 2021-03-29 20:24:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2021 o 10:23, _Master_ pisze:
    > Nie pogrążaj się już.

    Ty się nie pogrążaj. Akurat to co było wklejone jest już po remoncie. Na
    stronach parafi złe ludzie wyśledziły zdjęcia:)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-03-30 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale z drugiej strony - to jak sie teraz liczy limit wiernych - w/g
    > powierzchni kosciola, czy w/g dostepnej powierzchni kosciola ?

    Teraz sie liczy według kubatury. Dzieki temu mozna wiecej wiernych
    wpuscic i rozmiescic ich na dostepnych metrach szesciennych... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 19. Data: 2021-03-30 09:38:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I taki leming jak zobaczy taki tekst w ściekowym fejsbuku będzie to
    powtarzał na serio.

  • 20. Data: 2021-03-30 11:11:00
    Od: Kviat

    W dniu 30.03.2021 o 09:38, _Master_ pisze:
    > I taki leming jak zobaczy taki tekst w ściekowym fejsbuku będzie to
    > powtarzał na serio.

    Są też tacy, którzy chodzą do kościoła i też powtarzają na serio to, co
    usłyszą od faceta ubranego w koronki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr