  • 1. Data: 2021-03-28 14:23:26
    Temat: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://twitter.com/Michallo24/status/13761137621896
    51974?s=19

    To u ciebie - sprawdzcie kto się w tych ławkach ukrywa - z jakiegoś
    powodu się ukrywają, więc jest podejrzenie, że są to osoby poszukiwanie!
    Szybko bo msza się skonczy!

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-03-28 14:53:25
    Temat: Re: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    >
    > To u ciebie - sprawdzcie kto się w tych ławkach ukrywa - z jakiegoś
    > powodu się ukrywają, więc jest podejrzenie, że są to osoby poszukiwanie!

    Nigdy nie grzebiesz głębiej i wychodzi co wychodzi.
    https://twitter.com/Wojtekfancalcio/status/137614183
    1298281478

    Za to wklejka ma dużo lajków&serduszek od równie głęboko wierzących
    w spiek Szreków:)

    Salut!

  • 3. Data: 2021-03-28 14:56:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2021 o 14:53, Zygmunt Yörgensen pisze:

> [...]
    1298281478

    > Za to wklejka ma dużo lajków&serduszek od równie głęboko wierzących

    Podejrzenie jest! - to niech spradzajom kulony. Od tego ponoć łone som!

    A tak na poważnie - że niby transmitują msze z zamkniętego kościoła?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-03-29 10:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Yörgensen" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    Shrek napisał(a):
    51974?s=19

    >Nigdy nie grzebiesz głębiej i wychodzi co wychodzi.
    >https://twitter.com/Wojtekfancalcio/status/13761418
    31298281478

    Tak mi to wygladalo, ze w remoncie i stad takie videomontaze, a nie w
    celu ukrycia wiernych.
    Ale z drugiej strony - to jak sie teraz liczy limit wiernych - w/g
    powierzchni kosciola, czy w/g dostepnej powierzchni kosciola ?

    A z trzeciej ... na wyciagach narciarskich rzad pozwolil jechac razem
    osobom wspolnie mieszkajacym, w samochodzie tez, to czemu w kosciele
    nie moga siedziec w jednej lawce ?

    J.

  • 5. Data: 2021-03-29 10:23:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie pogrążaj się już.

    Na pewno tvn to pokaże i wytłumaczy ;-)

  • 6. Data: 2021-03-29 10:25:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O następny co nic mu w życiu nie wyszło i wierci w ścianach.
    Lewy ma za drogi zegarek?

    Zajmij się czymś pożytecznym.

  • 7. Data: 2021-03-29 12:15:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 28 Mar 2021 05:53:25 -0700 (PDT), Zygmunt Yörgensen napisał(a):

    > Nigdy nie grzebiesz głębiej i wychodzi co wychodzi.

    A te stłoczone owieczki w nieremontowanej części kościoła to w jakim
    trybie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-03-29 12:20:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Z tego zdjęcia to trudno wyciągnąć wniosek stłoczenia. Nie znasz
    odległości z takiego kadru a i nie wiesz czy rodziny nie stoją STŁOCZONE

    Konkludując:

    ZAJMIJ SIĘ CZYMŚ POŻYTECZNYM. W szpitalach potrzebują wolontariuszy ;)

  • 9. Data: 2021-03-29 12:39:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.03.2021 o 14:23, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > To u ciebie - sprawdzcie kto się w tych ławkach ukrywa - z jakiegoś
    > powodu się ukrywają, więc jest podejrzenie, że są to osoby poszukiwanie!

    https://www.facebook.com/PortalRebel24/videos/vb.116
    154620245699/441520453623309/?type=3&theater

    Tak policja łamie wszelkie procedury.

    1) nie przedstawia się,
    2) nie podał powodu legitymowania
    3) kradnie dowód

    Policjanci nie potrafią wykonać prawidłowo najprostszych rzeczy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2021-03-29 13:39:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 10:13:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale z drugiej strony - to jak sie teraz liczy limit wiernych - w/g
    > powierzchni kosciola, czy w/g dostepnej powierzchni kosciola ?

    Tu akurat z remontu nie było. Z kościoła, w którym powinno być najwyżej 70
    osób, wyszło ~200.
    Nawet nie pytam, czemu nikt ich nie legitymował.

    https://twitter.com/FalejMonika/status/1376148043276
    423169

    --
    uzdrawiam