  • 1. Data: 2021-03-26 13:11:02
    Temat: To jak to z tym legitymowaniem?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sąd Rejonowy w Bydgoszczy orzekł, że stanie na chodniku z kartonem od
    pizzy z napisem "Stop represjom politycznym!" jest zgodne z prawem, nie
    stwarza zagrożenia i "nie może być podstawą do żądania przez policję
    okazania dowodu tożsamości".

    Powtórzę:

    "nie może być podstawą do żądania przez policję okazania dowodu tożsamości".

    https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2692
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p
    rotestowac-z.html#s=BoxLoByMT

    MJ

  • 2. Data: 2021-03-26 13:30:32
    Temat: Re: To jak to z tym legitymowaniem?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

> [...]

    > https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2692
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p

    Co ma obywatel w kartonie po pizzy? Jest podejrzenie, że "bombę", proszę DO!
    Sąd akurat IMHO okazał się niezawisły, ale od rozumu...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-03-26 13:33:33
    Temat: Re: To jak to z tym legitymowaniem? [Sąd Rejonowy w Bydgoszczy orzeka]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> pisze:
> [...]
    >
    > https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2692
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p

    To tak dla ustalenia uwagi: Gdyby na kartonie od pizzy były napisy
    "Strefa Wolna od LGBT-IQ", "Stop kolonializmowi UE/Niemiec", "Stop
    Islamizacji Europy/Niemiec" to wylegitymowanie byłoby dla wszystkich
    napisów bezzasadne? Jak nie widzisz "daleko idących konsekwencji" bez
    uciekania się w podwójne standardy to jak dla mnie musisz być idiotą.

    Mi łaska wiary w to że logika tego wyroku będzie stosowana *konsekwentnie*
    w inne polityczne strony nie została dana. Gdyby była dana poparłbym
    ten wyrok w 200%.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-03-26 13:40:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Mar 2021 13:11:02 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > "nie może być podstawą do żądania przez policję okazania dowodu tożsamości".

    Ale milicjanci legitymują na podstawie legitymowania, a nie żadnej pizzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-03-26 13:41:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-26, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> [...]
    >
    > https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2692
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p

    No. Pozamiatane. Chyba, że będą apelować.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-03-26 13:49:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-26, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > napisów bezzasadne? Jak nie widzisz "daleko idących konsekwencji" bez
    > uciekania się w podwójne standardy to jak dla mnie musisz być idiotą.

    "Stop represjom politycznym!" jest dość neutralnym tekstem i w sumie nie
    wskazuje co i kto. Przykłady, które podałeś, pierwszy i ostatni nawołują
    (mogą zostać odebrane) do dyskryminacji mniejszośc / grupy religijnej.
    Ten z EU wydaje się w miarę neutralny.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-03-26 15:18:22
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2021.03.26 o 13:11, Michal Jankowski pisze:
    > Powtórzę:
    >
    > "nie może być podstawą do żądania przez policję okazania dowodu
    > tożsamości".

    odpowiedź na Twoje pytanie jest tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=CR1N-yGoIZA

  • 8. Data: 2021-03-26 15:27:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-03-26, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> [...]
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p
    rotestowac-z.html#s=BoxLoByMT

    >No. Pozamiatane. Chyba, że będą apelować.

    Moze beda apelowac, moze Ziobro kasacje zlozy, moze inny sad orzeknie
    inaczej, moze policjantow nie skaza za naduzycie ... moze beda
    apelowac, moze kasacje zloza - czyli za 5 lat sie wyjasni. Albo za 10
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-03-26 17:50:26
    Od: Kviat

    W dniu 26.03.2021 o 13:11, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > tożsamości".
    >
    > https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2692
    1594,bezprecedensowy-wyrok-sadu-w-bydgoszczy-wolno-p

    Na pewno jest podobny/a do osoby poszukiwanej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2021-03-26 17:54:05
    Od: Kviat

    W dniu 26.03.2021 o 13:33, A. Filip pisze:

> [...]
    > "Strefa Wolna od LGBT-IQ", "Stop kolonializmowi UE/Niemiec", "Stop
    > Islamizacji Europy/Niemiec" to wylegitymowanie byłoby dla wszystkich

    Wtedy jest duże prawdopodobieństwo, że osoba stojąca z takimi napisami
    ma problemy psychiczne i jest poszukiwana po ucieczce z zakładu zamkniętego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr