  • 1. Data: 2021-03-27 12:46:43
    Temat: List papierowy wysłany online
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Czy znacie kogoś kto wysłał w urzędowej sprawie:
    https://www.envelo.pl/list-polecony-online/
    list tym sposobem i urząd ten list przyjął i sprawę załatwił ?

    Mam na mysli wysyłanie spraw do urzedu gminy, zakładu energetycznego,
    wodociągowego i tego typu sprawy.

    Sąd ? przyjąłby wniosek tą drogą ?

  • 2. Data: 2021-03-30 00:22:07
    Temat: Re: List papierowy wysłany online
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >list tym sposobem i urząd ten list przyjął i sprawę załatwił ?

    >Mam na mysli wysyłanie spraw do urzedu gminy, zakładu energetycznego,

    Bez podpisu pewnie pismo nie wazne ...

    J.

  • 3. Data: 2021-03-31 17:12:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tego o podpisie w przypadku listu online nie wiem, ale jakby co sąd wezwie do
    uzupełnienia braku formalnego poprzez złożenie podpisu
    odręcznego, więc jakby co termin dochowany (jeśli później podpiszemy lub wyślemy
    drugi podpisany egzemplarz Pocztą Polską w terminie
    7 dni od odebrania wezwania o uzupełninie braku).
    Inna sprawa jak termin w sądzie liczą - bywa, że na chwilę WYDRUKOWANIA przez
    paniętkę w sekretariacie.

    -----