  • 31. Data: 2021-03-31 09:52:39
    Temat: Re: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-30-marca-2021 o 21:59, Budzik pisze:
    > Zakompleksiony chujku

    O widzisz i tak się właśnie zaniża poziom.
    Twoje dzieci będą z Ciebie DUMNE.

  • 32. Data: 2021-03-31 12:51:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-03-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...

    50/b050e367-5277-4b57-8d6b-abdf9270cfe6_f1400x900

    >I najważniejsze, gdzie oni wszyscy sikają?

    No nie, zakladam, ze stoja tam w miare krotko ... tyle co protest.
    Wiec jak w kazdej innej sluzbie - przywiezli wysikanych, a po paru
    godzinach ... przerwa sie nalezy, ale czy dostali ?

    A ci co teraz nieoficjalnie willi pilnuja ... maja zmiane po 4h, czy
    nie maja ?

    J.

  • 33. Data: 2021-03-31 18:51:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 12:51, J.F. pisze:

    > No nie, zakladam, ze stoja tam w miare krotko ... tyle co protest.
    > Wiec jak w kazdej innej sluzbie - przywiezli wysikanych, a po paru
    > godzinach ... przerwa sie nalezy, ale czy dostali ?

    Przy poprzednich protestach pomagaliśmy wtedy jeszcze policjantom
    zamawiać żarcie z donosem, bo zamiejscowi byli;) Więc tentego...

    > A ci co teraz nieoficjalnie willi pilnuja ... maja zmiane po 4h, czy nie
    > maja ?

    Oni są na normalnym patrolu. Tylko z jakiegoś powodu mają w dupie
    suwerena a pilnują jednego budynku. BTW - to nie jest żadna willa, tylko
    zwykły klocek. I to mocno zaniedbany. Co swoją drogą jest mocno
    ironiczne - koleś co rządzi państwem nie potrafi utrzymać we wzglednie
    dobrym stanie swojego domku, mimo nieograniczonych funduszy fundacji
    jego brata.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-03-31 19:53:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przy poprzednich protestach pomagaliśmy wtedy jeszcze policjantom
    >zamawiać żarcie z donosem, bo zamiejscowi byli;) Więc tentego...

    Żarcie z piciem czy bez ? :-)

    P.S. Koscioly tez beda legitymowac :-P
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26932222,insp-ma
    riusz-ciarka-policjanci-liczyli-czy-na-mszach-byla.h
    tml

    >Oni są na normalnym patrolu. Tylko z jakiegoś powodu mają w dupie
    >suwerena a pilnują jednego budynku.

    No ale na normalnym patrolu jakos tam z toalety skorzystac chyba moga,
    a moze nawet przerwa im sie nalezy.
    A tu sie moga oddalic na wiecej niz 50m ? :-)

    >BTW - to nie jest żadna willa, tylko zwykły klocek.

    Zwany popularnie willą.

    >I to mocno zaniedbany. Co swoją drogą jest mocno ironiczne - koleś co
    >rządzi państwem nie potrafi utrzymać we wzglednie dobrym stanie
    >swojego domku, mimo nieograniczonych funduszy fundacji jego brata.

    A po co ma dbac? Do trumny zabierze?
    A brat ma dziecko.

    A wlasnie ... ten klocek to nie na spolke z bratanicą?

    A poza tym ... przeciez dlugo nawet konta nie mial, teraz jakies
    pieniadze juz ma ...

    J.

  • 35. Data: 2021-03-31 20:35:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 19:53, J.F. pisze:

    > Żarcie z piciem czy bez ? :-)

    Nie wnikaliśmy co zamawiali. Tylko powiedzieliśmy chuńczykowi gdzie ma
    dowieźć, tak żeby się przez demonstracie i policjantów przebić w okolice
    sejmu (od dołu się umówili).

    > P.S. Koscioly tez beda legitymowac :-P
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26932222,insp-ma
    riusz-ciarka-policjanci-liczyli-czy-na-mszach-byla.h
    tml

    A przecież mieli porozumienie, że proboszcze będą się pilnować same:P

    > No ale na normalnym patrolu jakos tam z toalety skorzystac chyba moga, a
    > moze nawet przerwa im sie nalezy.
    > A tu sie moga oddalic na wiecej niz 50m ? :-)

    Jak nie moga - mogą po całej dzielnicy biegać. Tylko wolą akurat tu się
    gromadzić.

    > Zwany popularnie willą.

    Taka sama z niej willa jak jaruzela.

    > A po co ma dbac? Do trumny zabierze?

    No nie wiem. Ja staram się od czasu do czasu mieszkanie ogarnąć. A tam
    to mam wrażenie że już wilgocią wali.

    > A poza tym ... przeciez dlugo nawet konta nie mial, teraz jakies
    > pieniadze juz ma ...

    Bez znaczenia - pasożytuje na fundacji i partii. Człowiek w bańce. Nie
    miał konta, prawka, samochodu, nie chodził na zakupy, na pocztę, pewnie
    nawet nie miał biletu miesięcznego, nogdy nie pracował w sektorze
    prywatnym. On na prawdę nie rozumie o co tym ludziom chodzi. I nic w tym
    dziwnego - przecież to dla niego jakiś inny świat.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2021-04-01 12:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie wnikaliśmy co zamawiali. Tylko powiedzieliśmy chuńczykowi gdzie
    >ma dowieźć, tak żeby się przez demonstracie i policjantów przebić w
    >okolice sejmu (od dołu się umówili).

    Taa ... to toitoi mogl byc potrzebny.

    riusz-ciarka-policjanci-liczyli-czy-na-mszach-byla.h
    tml

    >A przecież mieli porozumienie, że proboszcze będą się pilnować same:P

    Widac zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza :-)
    Przy czym tu pan dr nie mowi, ze bede sprawdzac, tylko, ze nie maja
    zakazu.

    >Jak nie moga - mogą po całej dzielnicy biegać. Tylko wolą akurat tu
    >się gromadzić.

    Jak to sobie wyobrazasz - oddala sie, i zaraz Prezes raban podniesie.

    Przy czym teraz piszesz "gromadzic", to sie jeden moze oddalic, a
    reszta bedzie ... patrolowac dzielnice.
    Dawniej to chyba 2 bylo, moze nawet 1 ..

    >No nie wiem. Ja staram się od czasu do czasu mieszkanie ogarnąć. A
    >tam to mam wrażenie że już wilgocią wali.

    >Bez znaczenia - pasożytuje na fundacji i partii. Człowiek w bańce.
    >Nie

    Jemu sie po prostu nalezy :-)

> [...]
    >sektorze prywatnym. On na prawdę nie rozumie o co tym ludziom chodzi.
    >I nic w tym dziwnego - przecież to dla niego jakiś inny świat.

    No, jak widac - pracowal w spolce, a tam o prawdziwe pieniadze
    chodzilo :-)
    Pardon, nie pracowal, reprezentowal.

    Willi/klocka w oswiadczeniu mial 1/3.

    A tak swoja droga ... to ciekawie sie to łączy z Barbara Skrzypek i
    gen Janiszewskim ...

    J.

  • 37. Data: 2021-04-01 15:03:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie, zakladam, ze stoja tam w miare krotko ... tyle co protest.

    A protest stoi tak krótko? Mi tam się wydawało, że to jakieś maratony
    protestowe czy cóś. Nie?

> [...]
    > godzinach ... przerwa sie nalezy, ale czy dostali ?
    >
    > A ci co teraz nieoficjalnie willi pilnuja ... maja zmiane po 4h, czy

    Dużo wszystkich, czyli rotacja być musi.

    --
    Marcin