eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - potrzebna rada › Reklamacja - potrzebna rada
  • Data: 2002-08-22 23:05:24
    Temat: Reklamacja - potrzebna rada
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Co w sytuacji kiedy złożyłem wniosek reklamacyjny odczekałem 14 dni i 14 dnia
    stawiłem się w sklepie celem powzięcia informacji odnośnie mojej sprawy -
    sprzedawca uznał, iż naprawił moje obuwie - do czego nie ma podstaw prawnych
    albowiem towaru oznaczonego co do gatunku nie naprawia się - żądałem wymiany na
    nową parę obuwia.

    Co mam orbić czy odebrać tę parę ?
    Czy złozyć nowy wniosek reklamacyjny ?
    Czy też traktować iż sprzedawca nie wywiązał się z obowiązku rozpatrzenia
    reklamacji w ciągu 14 dni ?

    Proszę o pomoc w tej sprawie.

    Co w sytuacji kiedy nie uzna mi drugiej reklamacji także ?
    i...@h...pl
    505 863 673

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1