  • Data: 2002-08-23 10:33:21
    Temat: Re: Reklamacja - potrzebna rada
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Czyli jak dobrze Cię rozumiem - naprawa rzeczy oznaczonej gatunkowo w terminie
    14 dni od zgłoszenia eklamacji stanowi negatywne wypowiedzenie sięco do samej
    zasadności reklmacji a jest jedynie wyrazem dobrej woli sprzedającego ?

    Mam też drugą sprawę z butami - jeden rzeczoznawca zaprzysiężony odrzucił
    uznając iź ścieranie się powłoki lakierniczej to normalna sprawa, wskazywał na
    fakt iż obuwie było prane.

    Odebrałem reklamacje i byłem dziś u rzeczoznawcy stwierdził że może napisac
    opinie ale jego zdaniem obuwie bylo prane - było myte szatka i szczotka i woda
    z proszkiem - a poza tym ta wada nie ma charakteru ISTOTNEGO nie wplyywa na
    wartość i użyteczność rzeczy albowiem "buty zostały sprzedane do chodzenia i
    można w nich chodzić" cytat to był.

    Co robić ?

    Domink 0-505 867 673 czekam na tel oddzwonię (i...@h...pl)

    Omyłkowo użyłeś słowa rzeczy oznaczone co do tożasamości nie mogą być
    naprawiane - miało chyba być co do gatunku ?