  • Data: 2004-11-08 18:18:31
    Temat: Re: zapłata za naprawe
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rob" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:cmocn8$gbd$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...
    > Od razy chce napisac, ze to nie chodzi o jakies wyludzenie z mojej strony
    bo
    > kwoty sa niewielkie. Chodzi o jakies zasady a ja draniom absolutnie ani
    > zlotowki nie popuszcze, wole te pieniadze wrzucic do puszki WOSPu.
    > Pozdrawiam
    > Daniel Jaroszewicz

    Ze starymi częściami jest problem. Często trzeba szukać na giełdach, stąd
    być może to opóźnienie. Zanim ich posiekasz pomyśl, że mieli problemy aby
    takie części do starego komputera zdobyć. Fakt dwa miesiące to przegięli i
    jak nie masz ważnych danych na dysku twardym, to ja na twoim miejscu w ogóle
    bym tego komputera od nich nie odbierał, tylko kupiłbym jakiś nowy np. na
    raty po 90 zł miesięcznie np. z Celeronem 2,6 GHz w np. Media Markt już za
    1099 zł z dyskiem chyba 80 GB i napędem 52x, dobrą kartą grafiki ATI 6200 i
    256 MB RAM.

    Pomyśl jak się wpienią, kiedy zostaną ze złomem. Czyż to nie będzie piękna
    zemsta? Jeśli będą ciebie chcieli oddać do sądu wtedy możesz przedstawić w
    sądzie tą umowę, o której piszesz, że najpierw mieli ocenić koszty
    uszkodzenia. A co się tam zepsuło właściwie i ile policzyli za tą naprawę?
    Jaki to był komputer?

    Zapluty Karzeł Reakcji