  • Data: 2004-11-08 19:20:43
    Temat: Re: zapłata za naprawe
    Od: "Rob" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No rozumiem. Odbierz no cóż ci teraz pozostało. Koszt pewnie z ich strony
    > 100 zł.
    Nie mam wyjscia, musze odebrac.
    Dwa pytanie z mojej strony:
    Czy musze zaplacic za naprawe? (naprawe zrobili bez mojej zgody)
    Czy musze zaplacic za wykonanie ekspertyzy (czyli sprawdzenie, co sie
    zepsulo - tak to przynajmniej 2 miesiace temu nazwali, koszt ekspertyzy to
    20 zl) - na to sie umawialismy, ale gdyby mi oddali komputer w czasie, kiedy
    powinni to zrobic. Czy mam obowiazek zaplacic za to mimo, ze 14 dni
    roboczych zamienilo sie na ponad 2 miesiace?

    > Flop? tam sa dwa kabelki i cztery śrubki. No jeszcze kilka śrubek obudowy
    > trzeba rozkręcić.
    > Trzeba było zanieść im sam flop, albo kupić nowy za około 40 zł. Od
    jakichś
    > 15 lat flopy są te same w tym samym standardzie.
    >
    > Do startu kompa nie trzeba flopa. Sam byś sobie go rozkręcił i odblokował
    > pewnie, ale pewniej kupić nowy jak się nie znasz, przykręcić 4 śrubki i
    > podłączyć 2 kabelki. Oj czemu wcześniej nie napisałeś zanim go zaniosłeś.
    :)
    No niestety w takich sprwaach to ja sie kompletnie nie znam :/

    Pozdrawiam Daniel Jaroszewicz