  • Data: 2005-05-12 16:07:37
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MMarta wrote:
    > Faktycznie, trochę zagmatwałam :) Spróbuję jeszcze raz i krótko.
    >
    > Rodzice mają domek jednorodzinny. Trzy pomieszczenia na zasadzie umowy
    > użyczenia przekazali synowi. Ponad rok temu bratowa wraz z dziećmi
    > wyprowadziła się i wynajęła z kochankiem mieszkanie. Od kilku miesięcy brat
    > jest po rozwodzie (bez orzekania o winie), natomiast związek jego eks się
    > rozpadł. Właściciel wynajętego przez nią mieszkania oznajmił, że do 15
    > czerwca moja była bratowa ma się wyprowadzić.
    > W takiej sytuacji ona stwierdziła, że zamierza wrócić i zamieszkać w jednym
> [...]

    a czyli umowa użyczenia jest na brata, a nie na nią.
    To, że ma meldunek w dowodzie nic jej nie daje. Nie ma żadnego dokumentu
    dającego jej prawo zamieszkania w tym domku.
    Z tym, że jak jej raz powzwolicie się wprowadzic, to potem będzie ją
    ciężko wyrzucić, bo może skończyć się tym, że będziecie musieli jej
    załatwić lokal zastępczy, żeby ją wyrzucić z domu.
    złóżcie czym prędzej wniosek o wymeldowanie skoro tam nie mieszka.