  • Data: 2005-05-12 21:27:53
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "MMarta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na szczęście rodzice żadnych umów z synową nie zawierali. Co do donosu na
    policję... nie wiem, czy warto w to się bawić. Szkoda czasu i nerwów.

    > Broń Boże nie wpuszczać za próg!
    > Teoretycznie takiego intruza można wyrzucić siłą, ale to zawsze kłopot.
    Może założymy blokadę, czasem działają:-) Już zgłaszają się ochotnicy, ha!

    > W razie, gdyby się usiłowała wedrzeć na siłę, polecam gaśnicę samochodową
    > (taką proszkową). Skuteczna :)
    Gaśnica w pogotowiu. Wystarczy próba najścia i wkraczam do akcji;-)

    Dziękuję za wyjaśnienia. Pozostało załatwić wymeldowanie i, mam nadzieję,
    będzie po sprawie.