  • Data: 2006-01-27 18:25:01
    Temat: Re: wpisy w księdze wieczystej i notariusz
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:
    > Proszę o pomoc
    >

    > Sprawa wygląda następująco.
    >
    > 1. w maju 2004 r. zawarłem akt notarialny kupna lokalu mieszkalnego. Było to
    > wyodrębnienie z lokalu mieszkalnego kolejnego mieszkania.
    >
    > W trakcie zawierania aktu notarialnego w KW w dziale III zawierał wpis
    > ostrzeżenia o wszczęciu postępowania egzekucyjnego. Jednocześnie wierzyciel
    > w piśmie zwracał się do komornika o cofnięcie wniosku. Dział IV nie zawierał
    > wpisów hipotek, ale wzmiankę o wniosku dotyczącym ustanowienia hipoteki
    > przymusowej oraz wzmiankę o wniosku o wykreślenie tego wniosku.

> [...]
    Notariusz ponosi pełną odpowiedzialność za to co robi i za to czego nie
    zrobił, też.
    Jeżeli notariusz zawalił, to z dobrym prawnikiem spłaci za ciebie długi,
    które przypadły na twoją cześć, a których by nie było, gdyby wniosek
    został złożony w terminie.
    Po za tym samemu notariuszowi zrobi się gorąco, bo może stracić posadkę
    za takie coś.
    Natomiast jak złożył i ma na to dowód to nic mu nie zrobisz.