  • Data: 2006-01-27 20:55:48
    Temat: Re: wpisy w księdze wieczystej i notariusz [ot]
    Od: Marek <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [edymon] napisał(a):
    > Dnia 2006-01-27 19:25 +0200, Użytkownik witek napisał :
    > [ciach]
    >

    > Po czym po kilku miesiacach okazalo sie,
    > ze byly wlasciciel ma 10 tys zaleglosci w oplatach eksploatacyjnych
    > (wspolnota),

    jezeli to na pewno Wspolnota a nie spoldzielnia to nie musisz sie martwic.
    Zaleglosci te naleza do wlasciciela a nie do lokalu, wiec nie ma podstaw
    do tego aby dochodzic naleznosci od Ciebie

    do tego nie placicl podatku za nieruchomosc (to akurat
    > grosze)

    a tutaj tak na logike tez powinien odpowiadac poprzedni wlasciciel, ale
    tego akurat nie jestem pewien wiec Ci nie pomoge, bo jak wiadomo czasami
    logika i przepisy to dwie rozne sprawy :)) niech sie wypowie ktos kto
    jest pewny :)

    pozdrawiam