  • Data: 2005-07-03 12:13:30
    Temat: Re: woda do picia w pracy- pracodawca
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie jak wygląda sytuacja: czy latem istnieje obowiązek
    > dostarczania wody przez pracodawce pracownikom?

    W pewnych warunkach tak.

    > Jakie obiazują tu przepisy?

    Rozporzadzenie RM z 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i
    napojów /Dz.U.96.60.279/

    Czy w w
    > prztpadku uszkodzenia samochodzu słuzbowego jestem zobowiązany ponieśc z
    > tego tytułu jakies koszta.

    Ponosisz odpowiedzialnosc za szkode w mieniu powierzonym do pelnej wysokosci
    szkody. Zwolnienie od odpowiedzialnosci moze nastapic jesli wykazesz ze
    szkoda powstala z przyczyn niezaleznych od Ciebie - art 124 i n. kp

    Dan