  • Data: 2010-06-30 17:02:11
    Temat: Re: właściciel spółki
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:

    > 1. Poprosić o umowę spółki.

    no właśnie trzeba będzie tak robić:O)

    > 2. Sprawdzić po NIPie na www.stat.gov.pl/regon jakie nazwiska są w nazwie

    dzięki, szukałem, szukałęm a na to nie wpadłem, ale czy nazwiska w nazwie to
    napewno wszystkie osoby w spółce?:O)

    > Majątku nie sprawdzisz - tak samo jak osoby prywatnej, chyba że spytasz
    > się zainteresowanego.

    rozumiem że spułka cywilna odpowiada majątkiem wszystkich wspulników, ale no
    właśnie nie wiadomo jakim:O)

    > Tak.

    jakie prawo to reguluje?:O)

    p.s. strasznie dziwnym tforem prawnym jest taka spółka, zresztą pewnie nie
    tylko ona:O)