  • Data: 2010-07-01 06:47:07
    Temat: Re: właściciel spółki
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Czy to moja wina, że nie aktualizujecie danych? Nikt tego za was nie
    > zrobi.

    Jestem ostatni ktory za taki stan rzeczy obwinia grupowicza. Po prostu,
    po odkryciu "rewelacji" dotyczacej wlasnej firmy dopisalem sie do posta
    by zwrocic uwage na to, ze dane zawarte w tym informatorze moga byc
    mocno nie aktyualne.
    Co do aktualizacji, to troche sie dziwie podejscia "jak sami nie
    zrobicie......"
    Tu rodzi sie pytanie, po co te wszystkie obiecanki z przeplywem
    informacji od organu rejestrujacego do GUSu, ZUSu, US....
    Miesiac-dwa temu zmienialem a raczej uzupelnialem numerki wpisow do
    dzialalnosci gospodarczej i wyraznie slyszalem od urzedniczki, ze dane
    te beda przesylane "dalej". Jak widac po GUS, ani tegoroczne zmiany, ani
    poprzednie ani pierwotne nie zostaly wprowadzone poprawnie ;)

    Czy nie masz wrazenia, ze na zwyklego smiertelnika naklada sie coraz
    wiecej wymagan dotyczacych znajomosci .......<wpisz dowolne>.....

    Gdzie sa ci, ktorzy za pierdzenie w krzeslo co miesiac pobieraja wyplaty
    z kieszeni podatnika?

    --
    jedrus

    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/