    From: "A.A." <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie mandat?
    Date: Wed, 10 Mar 2004 09:12:56 +0100

    Witaj Ar,

    W Twoim liście datowanym 9 marca 2004 (23:13:50) można przeczytać:

    A> wracam do auta a tu za szybą wezwanie Straży Miejskiej
    A> do stawienia się i wyjaśnienia nieprawidłowego parkowania
    A> na miejscu przeznaczonym dla inwalidów (nieumyślnie + zawieja śnieżna)

    Musialo byc laaaadnie skoro az znak zasypalo ;-)

    A> co mi może grozić

    lincz, jesli posle ten list na pl.soc.inwalidzi :)

    A> (jaki pułap zł)
    A> i jaką ewentualnie przyjąć linie obrony

    Zaproponuj odpracowanie kilku godzin na rzecz ludzi w niemocy jako
    rekompensate za ich starcony czas i nerwy. Zaplata i tak do nich
    nie trafi (tzn do wozkowiczow czy niedoleznych)

    Ciekawi mnie tylko, czy masz swiadomosc krzywdy ?

    --
    Pozdrowienia,
    A.A.