  • Data: 2004-03-10 08:20:21
    Temat: Re: wezwanie mandat?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ar wrote:

    > witam
    >
    > wracam do auta a tu za szybą wezwanie Straży Miejskiej
    > do stawienia się i wyjaśnienia nieprawidłowego parkowania
    > na miejscu przeznaczonym dla inwalidów (nieumyślnie + zawieja śnieżna)
    >
    > co mi może grozić (jaki pułap zł) i jaką ewentualnie przyjąć linie
    > obrony

    heh, raz tak miałem. Jakiś dziadek poskarżył się, że nie było pełnego
    metra dla niego na chodniku tylko jakies 70 cm. Efekt - wezwanie do SM.
    Akurat szedłem na rozmowę w sprawie pracy... po jakimś czasie poszedłem
    do SM. Strażnik zrobił wielkie oczy, "pana sam z siebie przyszedł?
    przysyłalismy jakies ponaglenia?" , "niee, ja tak sam..." "no to jak
    pan taki praworządny, to pouczam pana żeby pan w ten sposób więcej nie
    parkował". I na tym się skończyło.
    ;-)
    A dla ciebie piętno za stawanie na miejscu inwalidy. IMHO to draństwo.
    Trzeba było do diaska się przyjżeć. Mówisz, zawieja. Pomyśl, przez
    ciebie jakiś inwalida byc może musiał ślizgać się w tej zawieji
    kilkaset metrów.
    Niepięknie. Ciągle widuję róznych buców, szczególnie na parkingach
    marketów i galerii handlowych, którzy swoimi "bumami" i "merolami"
    sobie parkują na miejscach dla inwalidów. Ostatnio rozpocząłem akcję
    dogryzania... jeśli spotykam takiego przy samochodzie, pytam "pan jak
    rozumiem inwalida? ale chyba umysłowy bo fizycznie panu chyba nic nie
    brakuje?" Połowa zaczyna kumać o co mi chodziło jak już jestem hen-hen,
    druga połowa reguje dwojako. Głupkowatym uśmiechem, albo wulgaryzmami.
    Przy tej drugiej opcji wzywam policję...
    Pozdro
    Massai