  • Data: 2022-02-09 10:47:07
    Temat: Re: w Biedronce
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Feb 2022 23:16:35 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > jedynym sposobem na walkę z tego typu nieprawidłowościami
    > jest uzyskiwanie odszkodowań zarówno od fotografa bezprawnie
    > nieprzesyłającego do publikacji materiał, jak i periodyka, który to
    > publikuje.

    Ale na czym polegają te "nieprawidłowości"?

    Co miałeś na myśli pisząc "od fotografa bezprawnie nieprzesyłającego do
    publikacji materiał"? Miało być "od fotografa bezprawnie przesyłającego do
    publikacji materiał"? Jeśli tak, dlaczego nie można własnych zdjęć
    przesyłać komu się chce?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek