  • Data: 2004-01-08 09:10:09
    Temat: Re: umowa o dystrybucję programu komputerowego
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    humanista wrote:

    > dystrybutor chce ze mną, czyli producentem, zawrzeć umowę
    > jaką umowę wybrać - dystrybucyjną, komisową, agencyjną czy inną ?
    > Chodzi o to żeby m.in. umowa była tak sformułowana, żebym miał kontrolę
    > co do ilości sprzedawanych sztuk programu (dystrybutor nie mógł sprzedać
    > więcej niż mnie informuje że sprzedał)

    Nie obraz sie ze odpowiedz jest troche "obok" ale "po co Ci ten klopot"?
    Jeli tenprogram jest tak dobry, za pare miesiecy zrobisz nowa lepsza
    wersje..
    Bierz kase i nie zawracaj sobie glowy "egzemplarzami".

    Czas stracony na kontrole lepiej wykorzystasz tworzac nowa lepsza wersje.

    Moim nieskromnym zdaniem najlepszym sposobem dystrybucji programu to
    sprzedaz gazecie prawa do rozdania go czytelnikom.

    Boguslaw