    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: trynkiewicz wychodzi
    Date: Fri, 17 Jan 2014 13:09:02 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 13:53:08 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > Jeżeli był to błąd, to trzeba go szybko naprawić. Musi ono uwzględnić
    > Trynkiewicza i możliwe przyszłe przypadki. Koniec kropka. Teraz jesteśmy
    > w takiej sytuacji, że konieczny jest pośpiech. Mówisz, że w świetle
    > prawa i masz rację ale co zrobić, żeby uniknąć sytuacji kiedy wyjdzie i
    > znów zabije?

    nie możesz, bez łamania podstawowych praw, ponownie skazać Trynkiewicza za
    to za co już odsiedział. Można i należy zmienić prawo na przyszłość.
    A co zrobić? nic. Takie jest ryzyko. Podobnie jak istnieje ryzyko, że
    trynkiewiczów w społeczeństwie jeszze kilku jest tylko się na razie nie
    objawili.

    > Nie, nie jest, patrzysz na to po prostu z jednej strony. A ta sprawa nie
    > jest czarnobiała.

    8195,.html
    > Tak, też to czytałem, fajne jest podłoże zmiany specyfiku.

    > Zabicie kogoś zawsze jest czymś traumatycznym ale to nie jest powód do
    > tego żeby zaprzestać wykonywania kary śmierci. Morderca przecież też
    > krzywdził swoje ofiary, nie da się porównać jedego z drugim.
    > Jak mówisz państwo się celowo nad nim nie znęca, prawda?

    owszem. Celowo sie nad nim znęca. Przetrzymywanie skazanego przez wiele
    lat i wyznaczanie daty ekzekucji, odwólywanie jej w ostatniej chwili, jak
    również zabijanie w powolny sposób, vide wczoraj w USA, to jest
    szczególne okrucieństwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?