    From: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: trynkiewicz wychodzi
    Date: Fri, 17 Jan 2014 13:53:08 +0100

    news:lbasvh$6e6$1@dont-email.me...
    > mówimy o czym innym. Posłowie popełnili błąd w czasie uchwalania amnestii
    > ale to nie jest powód by stanowić prawo incydentalne oparte na jednym czy
    > kilku przypadkach. W świetle prawa Trynkiewicz odsiedział wyrok. kropka.
    > Wsadzanie go teraz do więzienia czy psychiatryka jest ponownym karaniem za
    > to samo przestępstwo.
    Jeżeli był to błąd, to trzeba go szybko naprawić. Musi ono uwzględnić
    Trynkiewicza i możliwe przyszłe przypadki. Koniec kropka. Teraz jesteśmy w
    takiej sytuacji, że konieczny jest pośpiech.
    Mówisz, że w świetle prawa i masz rację ale co zrobić, żeby uniknąć sytuacji
    kiedy wyjdzie i znów zabije?

    > A używanie argumentu "jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka"
    > jest po prostu bezsensowne sprowadzające dyskusje do poziomu rynsztoka.
    Nie, nie jest, patrzysz na to po prostu z jednej strony.
    A ta sprawa nie jest czarnobiała.

    > Co do kary śmierci to największa demokracja świata właśnie dała kolejny
    > argument przeciwko jej stosowaniu:
    8195,.html
    Tak, też to czytałem, fajne jest podłoże zmiany specyfiku.

    > to jest mord ze szczególnym okrucieństwem. Nic więcej. i to popełniony
    > przez Państwo.
    Zabicie kogoś zawsze jest czymś traumatycznym ale to nie jest powód do tego
    żeby zaprzestać wykonywania kary śmierci.
    Morderca przecież też krzywdził swoje ofiary, nie da się porównać jedego z
    drugim.
    Jak mówisz państwo się celowo nad nim nie znęca, prawda?

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99