  • Data: 2022-02-12 23:07:33
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja? Nie przypominam sobie. Twierdziłem, że szczepienia (normalnie)
    > blokują namnażanie się wirusa i na tym etapie powstrzymują zakażenie.

    "Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) - wtargnięcie do organizmu
    drobnoustrojów chorobotwórczych i ich następujące namnażanie się. W celu
    wywołania choroby muszą one pokonać odporność organizmu. "

    Być może w twojej biblii uważają inaczej, nie wiem.

    > Ale wiesz czyje to? ;)

    Kojarzę, że jakiegoś profesorka z tvpinfo, ale nawet nie chce mi się sprawdzać.