  • Data: 2022-02-12 19:01:16
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak przeczytałem cały wątek, tak w oczy rzuciło mi się że jedynie Ty i
    > Jacek Maciejewski używacie epitetów "normalny", "durny", "kretyni",
    > "idioci". Po stronie "szurów" nie przeczytałem takich generalizacji.

    Słuszna uwaga.

    > Jak dla niezdecydowanego jedni i drudzy podają jakieś argumenty, ale to
    > dodatkowe plucie wygląda po prostu słabo.

    Czy ja wiem? Nie sądzę, że bezczelne kłamstwa i manipulacje szurów w
    mediach są kasowane ze względu na ich mądrość. Moim zdaniem nie można
    być normalnym i równocześnie powielać fejniusy i kłamstwa, które
    wielokrotnie zostały prostowane i wyjaśniane.

    Chyba Mrożek kiedyś powiedział, że dupę czasem trzeba nazwać dupą.
    I ja się z nim zgadzam.

    Pozdrawiam
    Piotr