  • Data: 2004-09-30 11:47:14
    Temat: Re: szukam pełnomocnika
    Od: "t1h2c3" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z wynagrodzeniem pełnomocnika za wykonaną pracę jak przegrasz sprawę?
    > Nikt nie che pracować za darmo.

    Rzeczywiście. Chciałbym żeby osoba, która podejmie się pełnomocnictwa wzięła
    na siebie takie ryzyko, oczywiście po zapoznaniu się ze szczegółami sprawy.
    Jako laikowi, wydaje mi się, że sprawa jest prosta, łatwa i przyjemna.
    Potwierdzona dokumentami. Pracodawca wypłacalny. Ponadto prawnik z fantazją
    znający się na prawie pracy mógłby pewnie żądać więcej niż tylko zwrotu
    wynagrodzenia. Ja, chciałbym tylko zarobione pieniądze. Ewentualnie
    zainteresowanym szczegóły mogę przedstawić w bezpośredniej rozmowie.