  • Data: 2004-10-04 15:04:14
    Temat: Re: szukam pełnomocnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Sep 2004, t1h2c3 wrote:

    >+ > A co z wynagrodzeniem pełnomocnika za wykonaną pracę jak przegrasz sprawę?
    >+
    >+ Rzeczywiście. Chciałbym żeby osoba, która podejmie się pełnomocnictwa wzięła
    >+ na siebie takie ryzyko

    Zakładając że weźmiesz PRAWNIKA musisz zakładać że erwentualny
    proces o ODPŁATNE ZLECENIE (w rozumieniu K.C.) przegrasz - wg.
    ustawy zapłata należy się za "staranność" i nie ma możliwości
    niezapłacenia za czynność prawną w zależności od wyniku tejże
    czynności.
    Nawet jak tak zapiszesz w umowie - ów zapis będzie NIEWAŻNY.
    AFAIK oczywiście (prawnikiem nie jestem jakby co).

    pozdrowienia, Gotfryd