  • Data: 2003-02-21 12:30:50
    Temat: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik podający się za Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w
    poście news:b3534v$6nb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

    > Z calym szacunkiem dla Kierowniczki....
    > Nie ona jest na uczelni wladza. Jesli decyzja (jak rozumie) Dziekana
    > i za zgoda Rektora
    > zostaliscie przyjeci na drugi kierunek, to musi byc jakas DECYZJA by
    > anulowac
    > (jesli to mozliwe) wpis, lub skreslic was ze studiow.
    > Od tej decyzju jestt dziekan i Rektor a nie najmadrzejsza nawet
    > kierowniczka.

    Tu nie chodzi o decyzję o skreśleniu nas z listy ale o to że my jesteśmy wg
    *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak pisze
    w ustawie".

    > Tak naprawde to nie wiem po co chodziliscie do jakiegos "dzialu
    > ksztalcenia".

    Żeby dostać stypendium.

    > Jesli Pan napisze mi dokladniej o co naprawde chodzi postaram sie
    > pomoc.

    Nie wiem jak jeszcze dokładniej można to opisać.
    wg *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak
    pisze w ustawie". Dla niej nie liczy się decyzja Rektora, bo wg niej my nie
    mogliśmy zostać w ogóle przyjęci na drugi ten sam kierunek. I dlatego ona
    nam nie może wypłacić stypendium, bo u niej nie jesteśmy nawet na liście
    studentów. Chciałem się na tej grupie dyskusyjnej dowiedzieć czy
    rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie zapis, że nie można być studentem na
    2 tych samych kierunkach (przypominam - przed obroną inżynierską zostałem
    przyjęty na "drugi fakultet" na ten sam kierunek ale na studia magisterskie
    (nie uzupełniające tylko zwykłe magisterskie). Teraz jestem już tylko na
    tych magisterskich.)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi