  • Data: 2003-02-21 21:35:33
    Temat: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik podający się za Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w
    poście news:b359eg$ev2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

    > No wiec ... jesli nie ma Was na liscie to ONA oczywiscie niemoze nic
    > zrobic...

    No tak. Tylko że wg niej nic nie możemy zrobić, bo "jesteśmy studentami
    niezgodnie z prawem" - i na 100% nie chodziło jej o jakieś wewnętrzne
    ustalenia na uczelni.

    > U nas taki problem "z definicji" nie istnieje - studia sa jednolite,
    > w pewnej chwilistudent decyduje czy zrobic jeszce semestr i zostac
    > inzynierem,
    > czy koncyc jako magister..Jesli zdecyduje zostac inzynierem TEZ moze
    > kontynuowac
    > i dorobic magisterskie.. Ale pworcmy do problemu.

    U nas teoretycznie też ale nie na tym roku na którym ja byłem. Rok później
    był już program "magisterski" ale można było się zdecydować tylko na
    inżyniera. Ja byłem na studiach inżynierskich i musiałem przejść na rok
    niżej żeby móc kontynuować nauke na studiach magisterskich.

    > To musi sie Pan zdecydowac.
    > Tu pisze Pan ze jest, a przedtem, ze Pana nie ma.na liscie
    > studentow...

    Indeks mam, legitymacje mam. Nie ma mnie (nas) tylko w komputerach w dziale
    kształcenia.

    > Od odejmowania decyzji na uczelni w tych sprawach sa Dziekan i Rektor
    > CZy dziekanat TEZ uwaza ze Pan niejest studentem ?

    Nie, choć nie bardzo wie jak przekonać dział kształcenia.

    > Mysle,z e zaczac nalezy od dziekanatu, jesli wg dzieanatu jest pan
    > studentem, to trzeba sie dowiedziec,
    > dlaczego inny dzial uwaza, ze nie...

    Jak już pisałem, wg działu kształcenia nie możemy być studentami, bo wg
    "jakiejś ustawy" nie można być studentem na dwóch tych samych kierunkach,
    nie można być jednocześnie absolwentem uczelni (mam dyplom inżyniera) i
    studiować dalej na tym samym kierunku (a to że to są studia magisterskie
    jest wg działu kształcenia zupełnie nieważne).

    > Jesli dzialy beda mialy "sprzeczne opinie" mozna napisac do rektora.

    Jak najbardziej. Tylko cały czas chcę się dowiedzieć czy taki zapis
    rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie. Po prostu nie mam żadnego
    kontrargumentu na "ustawę" Pani Kierowniczki Działu Kształcenia.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi