  • Data: 2003-02-21 13:28:07
    Temat: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Lubojański"[...]

    > Tu nie chodzi o decyzję o skreśleniu nas z listy ale o to że my jesteśmy
    wg
    > *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak
    pisze
    > w ustawie".

    > Żeby dostać stypendium.

    To u Panstwa na uczelni stypendia przydzielaja "panie keirowniczki" ?

    > Nie wiem jak jeszcze dokładniej można to opisać.
    > wg *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak
    > pisze w ustawie". Dla niej nie liczy się decyzja Rektora, bo wg niej my
    nie
    > mogliśmy zostać w ogóle przyjęci na drugi ten sam kierunek. I dlatego ona
    > nam nie może wypłacić stypendium, bo u niej nie jesteśmy nawet na liście
    > studentów.

    No wiec ... jesli nie ma Was na liscie to ONA oczywiscie niemoze nic
    zrobic...

    Proponuje zastosowac do sprawy odejscie negocjacyjne.

    Wy Macie klopot ipani tez - trzeba to rozwiazac.

    U nas taki problem "z definicji" nie istnieje - studia sa jednolite,
    w pewnej chwilistudent decyduje czy zrobic jeszce semestr i zostac
    inzynierem,
    czy koncyc jako magister..Jesli zdecyduje zostac inzynierem TEZ moze
    kontynuowac
    i dorobic magisterskie.. Ale pworcmy do problemu.

    > Chciałem się na tej grupie dyskusyjnej dowiedzieć czy
    > rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie zapis, że nie można być studentem
    na
    > 2 tych samych kierunkach (przypominam - przed obroną inżynierską zostałem
    > przyjęty na "drugi fakultet" na ten sam kierunek ale na studia
    magisterskie
    > (nie uzupełniające tylko zwykłe magisterskie). Teraz jestem już tylko na
    > tych magisterskich.)

    To musi sie Pan zdecydowac.
    Tu pisze Pan ze jest, a przedtem, ze Pana nie ma.na liscie studentow...

    Od odejmowania decyzji na uczelni w tych sprawach sa Dziekan i Rektor
    CZy dziekanat TEZ uwaza ze Pan niejest studentem ?

    Stypendia przyznawane sa na podstawie regulaminu zatweirdzanego na uczelni..
    U nas stypendia przyznaje Dziekan, na wniosek zainteresowanego,
    ktory dostarcza dkumenty, "Pani Kierowniczna" sprawdza tylko (az)
    dokumenty i stwierdza, czy cos jes, czy nie jest zgodne z regulaminem -
    w razie watpliwoscimozna sie odwolac.

    Mysle,z e zaczac nalezy od dziekanatu, jesli wg dzieanatu jest pan
    studentem, to trzeba sie dowiedziec,
    dlaczego inny dzial uwaza, ze nie...

    Jesli dzialy beda mialy "sprzeczne opinie" mozna napisac do rektora.

    Boguslaw
    Boguslaw