  • Data: 2008-07-17 22:59:55
    Temat: Re: splata wynajmu - lokator mnie unika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jul 2008, bartek wrote:

    > zadnej deklaracji nie skladalem i nie otrzymalem zadnych pieniazkow.....

    ...to zwróć uwagę że w moim poście (pisałem po Tobie, ale nim ten
    post widziałem) pisałem że podatek od najmu płaci się KASOWO.
    Nie było pieniędzy - nie było obowiązku podatkowego.
    Co "czyści" tę stronę problemu!
    Korekty, wyjaśnienia i czynne żale odpadają z listy problemów.

    Pytaniem jest ew. celowe pomówienie byłego lokatora "ale część
    zapłaciłem, te 3000 zł to jest tylko RESZTA pieniędzy"...

    BTW: pisz pod cytatem, czytanie "z dołu go góry" nie jest
    naturalne, a posty pozostają w archiwach.

    pzdr, Gotfryd