  • Data: 2008-07-17 21:55:23
    Temat: Re: splata wynajmu - lokator mnie unika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jul 2008, Papkin wrote:

    > zloz korekte deklaracji, jak sie sam przyznasz to nie bedzie oplat karnych

    Goto archiwa .podatki i hasło pt. "czynny żal", tak dla ścisłości
    (definicja czynnego żalu w KKS jest inna niż w KK :))
    Po prawdzie korekta deklaracji (znów) nie wymaga czynnego
    żalu, ale zaszkodzić nie może, a wyjaśnienie i tak trzeba
    złożyć, to dopisanie paru słów różnicy nie robi.

    Tamże linki do ustaw, polecam w ogóle (w sprawach
    okołonajenczych):
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-1.html
    ...zaś:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ...w szczególności, ze wskazaniem na dyskusje z .podatki omawiające
    fakt że przychody z najmu rozlicza się *kasowo* (czyli nie
    otrzymanych 3 tysięcy się nie opodatkowuje tylko dlatego
    że są należne, ale czeka na wpłatę).
    W okolicy również:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-2.html
    ...przykładowe "wezwanie do spełnienia świadczenia".

    pzdr, Gotfryd