  • Data: 2003-08-28 14:47:49
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a moze lepiej traktowac tak samo albo ostrzej tych ktorzy robia grubsze
    > przekrety, a nie olewac sprawe tylko dlatego ze maja kupe kradzionej kasy
    > kumpli w sejmie

    Pewnie ze lepiej, ale to akurat nie ma zbytnio związku z tą konkretną
    sprawą.

    > to z tego co slyszalem nie jest takie pewne, bo maja potwierdzenie tylko
    > jednego listu poleconego, na reszte zekomo wyslanych jakos
    > zapomnieli/zgubili potwierdzenie ze bybly wyslane poleconym

    No ja wczoraj slyszalem wypowiedz Rzecznika Prasowego Prokuratury Rejonowej
    w Kielcach bodajze, z ktorej dosc jasno wynikalo ze procedura dostarczania
    wezwan przebiegla prawidlowo. A nawet jesli bylo tak jak piszesz, to i tak
    na to jedno wezwanie swiadomie sie nie stawil olewając tym samym wymiar
    sprawiedliwosci. No to sie doczekal i wymiar sprawiedliwosci olal jego...

    pdr
    Olo