  • Data: 2003-08-28 17:09:46
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za sfałszowanie legitymacji pociągnięto mnie do odpowiedzilności - 2 lata
    > zawiasach i 700zł grzywny, bo 'rokuję nadzieję poprawy";
    > a mój sąsiad za przestępstwa skarbowe i przyjęcie 25tys. łapówki dostał
    pół
    > roku paki, bo "nie działał w pełni świadomie"
    > czy to sprawiedliwe?

    Zalezy co.
    Pociągnięcie Cię do odpowiedzialnosci za przestępstwo i kara jak
    najbabrdziej tak.
    Przypadek sąsiada - powiedzmy dyskusyjny...Mimo wszystko jednak uwazam ze
    dowolna kara pozbawienia wolnosci w zawieszeniu jest lagodniejsza od, nawet
    nizszej, kary pozbawienia wolnosci z rygorem natychmiastowego wykonania.

    pdr
    Olo