    Date: Mon, 14 Apr 2014 02:03:06 +0200
    From: Sonn <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochody frmowe od 1.04
    <s...@p...org> <lhrc30$bia$1@mx1.internetia.pl>
    <53413c47$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhrvsu$dmu$1@mx1.internetia.pl> <s...@p...org>
    <lhvaun$8mi$1@speranza.aioe.org> <Pine.WNT.4.64.1404080846030.3288@quad>
    <li0hjd$qe4$1@speranza.aioe.org> <Pine.WNT.4.64.1404082047370.1416@quad>
    <li354s$99b$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <li4h94$r6$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <li5qf0$n2s$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <li6n8j$5vc$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <li9ttd$ose$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <liba9a$mb9$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <lidj2u$t03$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <lidopq$b3f$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>

    > On 2014-04-13, Ajgul <p...@k...uz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To se ją prowadź i odliczaj 100%.

    > Dla Ciebie każde zdanie inne niż Twoje jest tekstem z poprzedniej epoki,
    > oznaką braku wykształcenia, oznaką należenia do kasty urzędniczej, czy
    > wreszcie (jak poniżej) oznaką nieradzenia sobie w życiu.

    > A Ty jesteś powaznym biznesmenem, czy drobnym cwaniaczyną-bizneskenkiem,
    > który na wszystkim musi urwać parę zł? Taką retorykę dyskusji stosujesz.
    > Przyjemnie?
    >
    > A odpowiadając: idę o zakład, że zarabiam lepiej od Ciebie, więc o moją
> [...]

    W przypadku Muńka ( Moon, Ajgul, Azotox i in. nicki) rzeczywiście nie
    ma. Zaraz się dowiesz że jesteś dzieckiem milicjanta, pełowskim idiotą i
    lemingiem, a twój dziadek był SB-kiem, a ty to to komuch. U niego tak
    zawsze. Kiedy się zapętli w swoich teoriach i brak mu logicznych
    argumentów zaczyna argumentację ad personam i to najgorszego sortu.
    Poczytaj go sobie na pl.pregierz, a dowiesz się z kim dyskutujesz. :)

    --
    Sonn