  • Data: 2003-10-27 06:28:09
    Temat: Re: rozwód
    Od: "" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie na każdej. Obowiązkowy dowód z przesłuchania stron.

    Pytanie było "ogólne" bez wdawania się w szczegółowe dywagacje. Czy może być
    reprezentowany - może. Oczywiście tam gdzie nie może to nie może.

    > A jak mieszka u rodziców, to co to według Ciebie jest, jak nie miejsce
    > zamieszkania? Znasz li definicję?

    A cholera ją wie jaki ona ma zamiar, to nie ja mam ustalać. Może jest na
    wakacjach u tej matki, albo pieli jej grządki.

    > No ale nie jest konieczne. Równie dobrze sąd może mu uwierzyć na słowo, ze
    > nie pracuje, a kolesia z kwitem z UP obciązyc alimentami, jeśli druga strona
    > przekonująco udowodni, że ma dochody ( wynajem mieszkania, lokate rentierska
    > czy cuś ). Sąd nie jest związany zaświadczeniami w tym zakresie.

    A czy ja piszę że jest to jedyna możliwość. Po prostu jeden argument więcej, co
    nie jest do pogardzenia.

    > Patrz wyżej.

    Paweł