  • Data: 2003-10-24 19:57:54
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0590.000006a2.3f98cba4@newsgate.onet.pl...

    > no pewnie, po to są adwokaci.

    No nie na każdej. Obowiązkowy dowód z przesłuchania stron.

    > jedno z małzonków nie ma mieszkać, a stale przebywać. To jest trochę co
    innego.
    > Nie chodzi tu o zameldowanie, ani o miejsce zamieszkania, ale o stałe
    > przebywanie. Np. mieszka u rodziców.

    A jak mieszka u rodziców, to co to według Ciebie jest, jak nie miejsce
    zamieszkania? Znasz li definicję?

    > no to się zarejestrój, leży to w Twoim interesie.

    No ale nie jest konieczne. Równie dobrze sąd może mu uwierzyć na słowo, ze
    nie pracuje, a kolesia z kwitem z UP obciązyc alimentami, jeśli druga strona
    przekonująco udowodni, że ma dochody ( wynajem mieszkania, lokate rentierska
    czy cuś ). Sąd nie jest związany zaświadczeniami w tym zakresie.

    Patrz wyżej.

    Depi.