    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: punkty karne dla pasazera
    Date: Wed, 19 May 2010 12:24:49 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    zdajesz sobie sprawe z tego co by bylo jakby kazdy robil to na co ma ochote
    bez absolutnie zadnych granic? makabra....
    niestety ludziom trzeba ustalic ze robic mozna to i to a nie robic tego i
    owego. kazdy ma swoj mniej lub bardziej rozbudowany kregoslup moralny
    _zbudowany na doswiadczeniach_. Obecne zasady moralne uleglyby erozji w
    zastraszajacym tempie.

    co do idiotow jezdzacych bez pasow(ja tez sie dosc czesto do nich
    zaliczam....) i co gorsza agitujacych za niezapinaniem sprawa jest prosta.
    zrobic podwojna wysokosc ubezpieczenia zdrowotnego dla chętnych i
    zdeklarowanych do niezapinania.

    mandatow by nie placili za okazaniem legitymacji podwyzszonej skladki, ale
    placili by podwyzszona skladke zdrowotna. Myslisz ze duzo by takich zostalo
    zwolennikow?
    watpie.

    najbardziej mnie wkurzaja idioci probujacy mnie przekonac ze "syn wuja
    znajomego kuma marka z tarnobrzega co mieszkla w poznaniu a pracuje w
    gdansku mial kiedys wypadek i przezyl bo nie mial zapietych pasow i wylecial
    przez okno" (brak interpunkcji celowy).

    sir