  • Data: 2002-10-31 15:28:44
    Temat: Re: przyjęcie ofery
    Od: "Jarek" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuje Ci za zainteresowanie moim postem.

    Oto szczegóły sprawy. Oferent wysyła mi ofertę nabycia przedmiotu wraz z
    pismem przewodnim i nie wypełnionym protokołem przejęcia. W ofercie określa
    przedmiot sprzedaży, kwotę do zapłaty, oraz termin ważności oferty. Pismo
    przewodnie reguluje numer konta na które trzeba dokonać wpłaty, jej wielkość
    oraz termin w którym należy to uczynić.

    Oto co zostało wykonane po otrzymaniu oferty. Określona w piśmie przewodnim
    i w ofercie kwota została wpłacona niezwłocznie po otrzymaniu oferty. Na
    przelewie została umieszczona notatka przeznaczenia wpłacanych pieniędzy.

    Nadmienię, że pojawiłem się w siedzibie oferenta i poinformowałem ustnie o
    przyjęciu oferty informując jednocześnie o dokonaniu przelewu i składając
    wypełniony i podpisany przeze mnie protokół przejęcia, lecz na to nie mam
    pisemnego potwierdzenia.

    Pytanie. Czy taka wpłata jest wystarczającym zawiadomieniem oferenta o
    przyjęciu oferty? Zaznaczam, że wpłata posiada szczegółowy zapis jej
    celowości.

    Pozdrawiam

    Jarek