  • Data: 2006-02-01 19:10:39
    Temat: Re: problem z notariuszem
    Od: "Radek" <nie wiem> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:1203a$43e100f0$5112dc5e$12532@news.chello.pl,
    niejaki(a): Tiger z adresu <c...@c...pl> napisał(a):

    > No chyba, ze chca umierac na stosie pieniedzy... ale czy warto...?
    > Mozna byloby im to tez uswiadomic - o ile sa zdolni do tak
    > zaawansowanych filozoficznych rozwazan ;-)

    Warto, moja matka powiedziala ze gardzi ludzmi bez pieniedzy a ostatnio
    w wyznala mi, ze "ona nie moze sobie pozwolic, zeby to wszystko zostalo
    jakos nieuregulowane, bo ona sobie nie wyobraza sytuacji, ze po smierci
    ojca ja bym chcial domagac z pomoca tego glupiego panstwa jakiegos
    zachowku czy czegos innego, jak bedzie juz stara to nie zamierza kupowac
    sobie butow za 300 zl i jesc szynki za 20"
    Tak czy siak wyjedziemy stad, tylko jest maly problem - slyszac caly
    czas, ze mieszkanie, w ktorym mieszkasz jest twoje, to sila rzeczy
    inwestujesz w nie. Wlasnymi silami wyremontowalismy je (bylo w oplakanym
    stanie) i podnieslismy jego standard i wartosc. A teraz sie nagle
    okazuje, ze ja mam swoja prace pogrzebac, wymeldowac sie stad i zrzec
    sie wszystkiego ("jak ci zalezy na dziecku to sie zrzeknij") w zamian za
    iluzoryczna obietnice, ze mooooze kupia mieszkanie. Nie dla mnie, a dla
    siebie. Biorac pod uwage stosunki miedzy nami (zle) oraz majac wiedze
    jak ojciec postepuje w zyciu i w biznesie oraz wiedzac ile razy juz mnie
    oszukal, obiecal i nie zrobil (i nie mam na mysli rzeczy materialnych)
    to mam prawo byc nieufny.
    Tutaj place tylko czynsz + rachunki. W obcym miescie musze znalezc
    prace, moja zona musi znalezc prace (z tym bedzie mniejszy klopot).
    Ponad to musimy miec dodatkowe 1.500 na wynajecie mieszkania dla naszej
    czteroosobowej rodziny. To nie jest takie proste.

    Radek