  • Data: 2006-02-02 19:33:12
    Temat: Re: problem z notariuszem
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    echhh... to sie nazywa pomoc ;) szkoda ze nie zaproponowales aby zastrzelil rodzicow,
    mialby wtedy spadek i nie byloby zadnego problemu.

    a swoja droga ja od takich rodzicow juz na pewno bym nic nie chcial,
    poza jednym, aby mi dali spokoj. Wyprowadzaj sie chlopie, bo to na pewno
    pomoze i twojemu dziecku i tobie oraz zonie, byle na drugi koniec
    polski, suwalki moze ;) ladnie jest w okolicy

    3maj sie
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=www.harrypotter.wp.pl&sid=645