  • Data: 2003-02-15 15:01:16
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma sensu pisać żadnych wezwan do zapłaty bo gość jest totalnym
    > ignorantem i wiem że ten kwit wyląduje od razu w koszu. Najlepiej jakby
    > dostał coś takiego z sądu.

    Niestety widać że prawa nie znasz i teraz masz tego konsekwencje. Jeśli
    myślisz ze sąd zechce ciebie obsłużyć bez wezwania do zapłat (choćby miało
    ono być wywalone lub nie odebrane) to tkwisz w błędzie. Możesz jeszcze
    wybrać się do firmy np. Kaczmarski Inkaso ( błagam nie mówcie że to
    kryptoreklama) i tam obsłużą twojego dłużnika , ale na twój koszt. Wtedy
    będziesz stratny tak coś koło 800 zł resztę oczywiście dostając. Możesz
    jeszcze skorzystać z krajowego rejestru długów tejże firmy ale musisz znać
    NIP człowieczka.

    Stan_Z