  • Data: 2003-02-15 15:27:24
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stan_Z wrote:

    > Niestety widać że prawa nie znasz i teraz masz tego konsekwencje. Jeśli
    > myślisz ze sąd zechce ciebie obsłużyć bez wezwania do zapłat (choćby miało
    > ono być wywalone lub nie odebrane) to tkwisz w błędzie.

    Oczywiście, że obsłuży, dlaczego nie miałby tego zrobić? Najwyżej
    wpadnie w art.101 kpc - zwrot kosztów pozwanemu, który nie dał powodu do
    wytoczenia procesu. Dlatego lepiej się zabezpieczyć. A potem znaleźć
    choćby na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości odpowiedni formularz i
    wystąpić o wydanie nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym (wypełnić
    i wysłać do sądu rejonowego właściwego ze względu na miejsce
    zamieszkania dłużnika).

    KG