  • Data: 2003-02-15 12:23:39
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "Łukasz" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu bardziej chodzi o to aby spróbować wykorzystać taką formę na
    > załatwienie sprawy na drodze poza sądowej. Nawet z mojego, szczęśliwie
    > dość ubogiego doświadczenia w tego typu sprawach wynika, że podanie
    > konkretnej przewidywanej procedury prawnej skłania różnych delikwentów do
    > głebszego zastanowienia. Nazwij to efektem psychologicznym ostatniej
    > szansy jesli wolisz :)
    >
    > Jasne, że takie wezwanie samo w sobie nie jest żadnym materiałem
    > dowodowym, ale też w przypadkach wątpliwych może być świadectwem dobrej
    > woli.

    Nie ma sensu pisać żadnych wezwan do zapłaty bo gość jest totalnym
    ignorantem i wiem że ten kwit wyląduje od razu w koszu. Najlepiej jakby
    dostał coś takiego z sądu.
    Dalej nie wiem jak mam to załatwić. Czy mam poprostu iść do sądu z umową
    pożyczki i oni sami się tym zajmą. Czy ja mam pisać jakiś pozew, nie znam
    się na tym.
    Może ktoś wie skąd ściągnąć jakiś przykładowy pozew.