  • Data: 2008-02-24 08:45:26
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fpraca$rd3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ciebie może nie obchodzi.

    A ty przeciez chcesz zrobic wrazenie na klientach - mowie Ci wiec ze to
    prozny trud. Co mnie jako klienta obchodza rozliczenia pana A z panem B?

    > ale najwyrażniej ludzie boją się po prostu wstydu.

    jasne, dlatego wlasnie nie placa swoich dlugow:) Dla mnie wiekszym obciachem
    byloby wystawanie pod sklepem i zaczepianie wchodzacych klientow mowiac ze
    sprzedawca nie placi dlugow.

    >zaś co do sądów, to wybacz, w/g mnie są to kolejne pieniądze wyrzucone w
    błoto.

    To po kiego grzyba pytasz o porade na grupie prawniczej. Grupa "chomor" jest
    bardziej odpowiednia dla happeningowcow:)

    HaNkA